Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

KRYSZTAŁ, ONYX, SZKŁO, KWARC....


BRANSOLETA, WIELE ZWOJÓW ZAWIERAJĄ KWARCE, KRYSZTAŁY, ONYX CZARNY I SREBRO.

PRAWDA ,ZE ŚLICZNE? LOVLY.

 CZERWONE-RED- SZKŁA WENECKIE, ONYX CZARNY, SZKŁO(GLAS)

TO, MOJE KAMIENIE, SREBRNE SZPILKI, KULKI, ZAPIĘCIA, ŁANCUSZKI etc...


bransoletka z turkusami, szkłem, kwarcem, kryształem, srebrnymi kulkami diamentowymi.



kolczyki z kwarcem, srebrem, kryształową sieczką.

kolczyki z SWAROVSKIM. srebrne bigle.


KOMPLET ŚLUBNY. BRANSOLETKA Z NASZYJNIKIEM.
KRYSZTAŁ SREBRO.



TO NA TYLE DZIŚ.
POZDRAWIAM NOWYCH GOŚCI W OBSERWOWANYM MOIM BLOGU. JĘZYK HISZPAŃSKI PODOBA MI SIĘ......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz