Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

MÓJ DEKUPAGE


WCZORAJ (PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU ) POPEŁNIŁAM DECUPAGE......GADAJĄC NA GG Z KOLEŻANKĄ -NIEBIESKOŚCI- UDZIELAŁA MI WSKAZÓWEK ZA KTÓRE DZIĘKUJĘ NA FORUM.
 PRZESŁAŁAM TEL KOM ZDJĘCIA I NAWET JEJ SIĘ  PODOBAŁO  CO ZROBIŁAM.

 MOŻE I WAM DROGIE BLOGOWICZKI TEŻ SIĘ SPODOBA CO?
MNIE SIĘ O TYLE SPODOBAŁA TA PRACA PRZY DECU...ŻE EFEKT JEST FAJNY....jest troszkę zabawy przy tym i fakt, trzeba cwiczyć , żeby uzyskiwać tzw efekty....
CZAS NA ZDJĘCIA Z MOJEGO EKSPERYMENTU.

efekt cracs jest fajny....


jakoś fajnie wyszło....



a tu lepiej widać spękania...


mnie się podoba.....



a w środku jest efekt jak by to była szkatułka drewniana spękana ze starości.....

a tu w całej okazałości....




tu już po lakierowaniu.....


i jak?....fajnie że zaglądacie , z całego serca dziękuję, ale miło będzie też poczytać od Was co nieco.....
no to do miłego kiedyś tam znów....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz