Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

NOWE POMYSŁY I NOWE DZIEŁA...


WCZORAJ I DZIŚ POPEŁNIAŁAM....hm BRANSOLETKI, NASZYJNIKI I KOLCZYKI.
JAKIEŚ NOWE WZORY MI SIĘ ZACZĘŁY PLEŚC...ALE NAWET TO FAJNIE WYSZŁO. SAME ZOBACZCIE.
Zastosowałąm koral , malachit, akrylowe kule,i posrebrazny łąnsuszek. Zapięcie też jest ciekawe.


w tej są tyrkusy sieczka, szkło weneckie i drewienka  farbowane.



chryzokolę też umieściłam

I tak oto powstały 3 bransoletki z których już jedna cieszy oko i ręke koleżanki, resztę sama sobie ponoszę.....no to znów do miłego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz