Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

środa, 3 sierpnia 2011

Decu na szybko....

Wczoraj przyozdobiłam pudełko z podziałką na 4 w środku.

                           Dałam też szlag metal....ciekawy efekt.



Zapomniałam zrobić wcześniej a i tak miałam zastopowanie jakieś, więc na tzw "szybciocha " .  Wyszło nawet całkiem całkiem. Dziś rano kolory też całkiem sobie. W nocy przy świetle nie za bardzo to wyglądało. Potraktowałam resztką lakieru ...ale nitro...zapomniałam też, że był wyszedł akrylowy.....Sami zobaczcie to moje dzieło.... i jak ? może być?
i to było....by......itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz