Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

piątek, 16 grudnia 2011

Skończyłam zawieszkę dużą...ale..

No wreszcie koniec tej dłubaninki....wiem że to nie jest doskonałe, jak WASZE prace. Starałam się , ale...jednym słowem trzeba robić dalej, żeby dojść do doskonałości....
Chciałabym się nauczyć z samych koraliczków robić linkę na szydełku  do nawlekania innych zawieszek. Może kiedyś się załapię na jakiś kursik...?? napiszcie proszę jeśli Wam coś w oczy się nasunie....
Aaaaaaa, co do mojego dzieła skromnego. to wiem , że nie jest to cacko.....do tego jest jeszcze dalekoooooo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz