Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

piątek, 6 lipca 2012

KURSIK DLA POCZĄTKUJĄCYCH SUTASZowiczek

 Przyszła pora na mnie. Dziś przekazałam podstawy sutaszu dziewczynom. Powybierały kabaszony i koraliki i oczywiście sznurki. Dzielnie pokonywały niesforność sznurków. Jedna dziewczyna wybrała sobie zlepek muszli z Morza Adriatyckiego, druga- kawałek ciekawej muszli pod względem kształtu, faktury i kolorów. Oto zdjęcia ich pracy. Pozdrawiam dzielne dziewczyny.Czas za szybko biegnie...........
Miło z Wami było .  

















Śmiałyśmy się z kształtów które wyszły przez całkowity przypadek....ciekawe co Wy kochane blogowiczki widzicie?...
jest ludzik z czuprynką , rączką różową i nóżkami i czymś pomiędzy....i ufoludek....

2 komentarze:

  1. Fajna taka wspólna praca, uwielbiam!
    A naszyjniki na dredach z poprzednich postów powaliły mnie na kolana! Pozdrawiam i rozgoszczę się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zapraszam, miło mi będzie gościć Ciebie Ewkiki....pozdrawiam oczywiście również gości zaglądających....

    OdpowiedzUsuń