Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

piątek, 19 kwietnia 2013

Przedsmak jutrzejszego WERNISAŻU ZBIOROWEGO....

JUTRO, WIĘCEJ ZDJĘĆ Z WERNISAŻU. DZIŚ NAMIASTKA....ZAMIESZCZALIŚMY PRACE, PRZEMIENIALIŚMY MIEJSCA, OSTATNIE "DOPINANIE"NA OSTATNI GUZIK I DO JUTRA POZOSTAWIENIE. JEST NAS 6 OSÓB. JA ZAMIEŚCIŁAM TO CO PRZEZ OSTATNI ROK ROBIĘ, CZEGO SIĘ UCZĘ I TO CO KIEDYŚ ROBIŁAM- GRAFIKA- LINORYT- PRZEMIJANIE. Są to prace z dyplomu.
Moze Agnieszka- NIEBIESKOŚCI pamięta?....naze zmagania na Grafice, odbijanie pod prasa....dojazdy, noclegi u sióstr Zakonnych.....zimno, niedogrzane pomieszczenia, lodowate łazienki....ale jest co wspominać teraz.....tyle lat....
 GRAFIKI OD GÓRY - MOJE- BABCIA .  RYSUNKI KONI - Ela CHUDAŚ która równiez sutaszem i koralikowaniem się para.
Podesty - naszyjnik, naszyjnik -sutasz i deku....oraz czapka z rondem. A czapki uczyła mnie siostra Aneczki z Giżycka -FILCER_ na warsztatach 2 lata temu. Dzięki Aniu za ten fajny czas wakacyjny.
 SZAL NA JEDWABIU.
 WDZIANKO I NASZYJNIK.
 NASZYJNIK I KOLCZYK - SUTASZ Z NALACHITEM. PUDEŁKO Z DEKUPAGEM.

NASZYJNIK ZE SWAROVSKIMI I METALIZOWANYMI KORALIKAMI I SZKŁO- KSIĘŻYC.
NA DZIŚ TO WSZYSTKO. PRZYGOTOWANE NA JUTRZEJSZY WERNISAZ ZBIOROWY.

1 komentarz:

  1. piękne prace pokazujesz. I ten Twój cudny sweterek malowany filcem- ale będzie pięknie!

    OdpowiedzUsuń