Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

...DAWNO NIE ZAGLĄDAŁAM NA STRONKĘ...


Sporo się działo u dziewczyn, które dodałam sobie do obserwowanych blogów. Śliczne rzeczy postały u nich. A u mnie też.
Właśnie teraz też przerwałam nawlekanie na chwilę , bo muszę odpocząć. Chciałam zobaczyć co ciekawego zamieściła moja koleżanka ze studiów i aż mnie zatkało....sliczności, pomysł jednak tez ma znaczenie i nawet nie wiem czy nie jest najważniejszy. Śliczna czarownica, taka cieniutka i młodziutka,delikatna...jeszcze nie złośliwa.......Gratuluję Niebieskości.....sliczna jest.
Ale co ja piszę, właściwie  to wiadomo ze Niebieskości tworzy rzeczy artystyczne, niepowtarzalne.




Ja też zamieszczę kilka zdjęć, co u mnie się narodziło.  Możliwe , że też nacieszę czyjeś oczy. a może nawet zainspiruję kogoś.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz