Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

WITAJCIE...DZIŚ....


WITAJCIE....
DZIŚ SPORO CZASU POSWIĘCIŁAM NA ZAMIESZCZENIE ZEGARA NA MOJEJ STRONIE...NIESTETY COŚ ŹLE ROBIĘ I NIC NIE WYSZŁO....
Gdyby mi to ktoś zrobił..........marzenie.....
sama muszę powalczyć.
Pozaglądałam troszkę to tu , to tam, i chyba nabawiłam się kompleksów....takie cuda robią dziewczyny, ślicznosci i to z kawałków szmatek, albo z koralików, czy tez z drewienek.....nieprawdopodobne pomysły i samozaparcie. Moja wena się gdzieś na razie zapodziała, całą uwagę skupiłam teraz na.... Pracy.....ale jak sie już wciągnę to z pewnoscią bedę chciałą uciec na jakieś parę chwil w takie tam, moje dzindzibołki.
Niesety nie szyję pięknych laleczek, nie mam na to cierpliwości,pomysłu, a i wykonanie też pewno by zostawiało sporo do zyczenia....tak więc niech każdy robi to , na co ma szczególną chętkę, swoje potrzeby, i zamiłowanie.



Zamieszczam moje, kiedyś robione biżuteryjne kompozycje.
Jakoś mi od razu lepiej.
No to znów do kiedyś tam.....papapa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz