Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

DZIŚ MALOWANIE NA JEDWABIU...


Zajęcia z malowania na jedwabiu....pierwszy raz w życiu to robiłam.
Kawałek, jedwabny biały , farby, woda, konturówka bezbarwna i kolory, sól do efektów i ....suszarka, żelazko.
Oj znów mam do myślenia, albo na wakacje zajęcie.
moja praca....wiem że to nie wygląda najlepiej, ale też umiejętności malowaniem akwarelkami nie posiadam....a tu są niestety potrzebne. Dziewczyny śliczne wykonały swoje prace, kwiaty, liście.
Ja w mozaikę poszłam. Użyłam też soli do efektów.
Kolory same mnie wołały...ze tak powiem, więc praca jest rzucająca się w oczy.

w trakcie pracy i sól na efekty...

uprane, i wyprasowane..

a to projekcik, wesoły sutasz....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz