Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

NOWE DECU...


Coś mnie nosi.....i popelniłam nowe deku...pudełeczko z wieczkiem ażurowym i bransoleteczkę i kolczyczki- romboidalne.......Burza się kręci, a ja jakaś niespokojna, to coś kłuje, to jakieś zawroty....zeby nie myśleć, zajęłam się deku.

Maki są jednak ponadczasowe i najbardziej zauważalne. Same zobaczcie jak się prezentują.




środek pudełka zrobiłam z drugiej warstwy serwetki, czyli jaśniejsze maki.

Ponieważ konczyła mi się serwetka, to na wieczku już kombinowałam z  resztek.Ale chyba wyszło fajnie co?
Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz