Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

SUTASZ...pierwszy...


Dziś miałam prywatną lekcję sutaszu, lub randkę...jak kto woli.
Jechałam na spotkanko z niecierpliwością. Słonko zaglądało przez okna i było leniwie ciepło. Pojawiła się Dominika z Madzią-córcią. Czas strasznie szybko biegł, a ja zdobyłam nową umiejętność. DZIĘKI DOMINICZKO ZA CIERPLIWOŚĆ, POŚWIĘCENIE SWOJEGO PRYWATNEGO CZASU W DZIEN WOLNY OD PRACY. Dzięki ,że zechciałaś się podzielić swoimi umiejętnościami.
Poniżej przedstawiam zdjęcia z naszego randkowania....POZDRAWIAM DZIEWCZYNY....
DOMINIKA Z MADZIĄ, i twórczy bajzelek na stole w kafejce.

To dzieło Dominiki i moje(pierwszy sutasz)

Tak się prezentuje w uchu.


Elegancki, prosty wzór, ale mam pomysły na inne....czyli wciągnęło mnie.....dzięki Dominiczko!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz