Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

POWRÓT DO RZECZYWISTOŚCI...


Wtorkowy powrót z 10-cio godzinnej podróży z bajkowego pobytu, wspólnej nauki, biesiadowania, gadania śmiania, poznawania i zawierania nowych znajomości, odkrywania piękna przyrody etc....
To se ne wrati....DZIEKUJĘ CI ANIU!!! To był wspaniale spędzony czas w gronie TWOICH NAJBLIŻSZYCH!!!
TĄ DROGĄ POZDRAWIAM SERDECZNIE TWOJE SIOSTRY Z NAJBLIŻSZYMI, oraz TWOJE CÓRCIE i MĘŻA.
Mam nadzieję , ze nie byłyśmy uciążliwymi gośćmi.

W swoim blogu pięknie napisałaś o mnie i Agnieszce.Dziękuję Ci.
Zdjęć jest sporo a nawet sporawo. Zamieszczę ich parę.
najpierw jaki piękny to zakątek na Ziemi, potem kilka fotek z warsztatów filcowania i dekupażu....


Prosto z podróży w porcie.
 Zakątek  pod Giżyckiem....piękny!



Była też przygoda z gniazdem os....brrry

Nauczyła nas Ania pracy na wrzecionie.

oglądamy "wypieki " Ani....cudne mówię Wam!

Układanie wełny na dredziki....

Zabawa dredzikami....

 Dekupag,e....i twórczy bajzelek na stole.


mały wieszaczek na klucze w decu....ale jeszcze nie postarzany...

Szufladki z decu....

widok piękny....ale już chmury napływały....i zimno się robiło.

Ania nas nauczyła też makramowych bransoletek ....śłiczne są.


Powstaje czapka filcowa....z pomocą Ani i jej siostry. Niebieskości-Agnieszka obserwuje razem ze mną.


Ania filcuje...
A to efekt pracy.
Same widzicie , że pobyt u Ani był pełen nauki, zawierania znajomości, dzielenia się posiadaną wiedzą na różne tematy. Powrót do domu był pełen kłębiących się myśli, obrazów, zapamiętanych przepisów na pyszne potrawy .
To było by na tyle w ogromnym skrócie.
Pozdrawiam dziewczyny!  

3 komentarze:

  1. Fantastyczna wyprawa, teraz pewnie masz milion pomysłów w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Mam i też mam z tym problem, bo co robić pierwsze?....na razie trzymam w ryzach swoje zapędy, bo sprawy dentystyczne wzięły się za mnie.........Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace!Ciekawa galeria,ok...ide dalej buszowac na Twoim blogu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń