Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

WENA I PASJA -POWRÓT....


Tak mnie wzięło....zrobiłam wczoraj kilka bransoletek, kolczyków do kiedyś zrobionych fioletobransoletek.
Przy okazji, że wyciągnęłam pudło z segregowanymi koralikami, robiłam w nim porządki . Jakieś tzw resztki koralików, układałam sznury z koralikami...i takie tam...jakieś badziewka powywalałam, bo tylko miejsce zajmowały. Resztę dziś od rana układałam. Jutro mam cały dzień "robotę" na działce....będą skręcać altankę, nie, nie myślcie ze jakieś cudo, po prostu coś w rodzaju ala garażu, żeby cokolwiek schować.
Potem pomyślę jak mam ja przyozdobić. Na razie trzeba zakotwiczyć, czyli zaprawa murarska i do roboty.....
Teraz pora na zdjęcia moich bransolek.

Muszelki, bardzo wiekowe...przerobiłam jakiś naszyjnik.

Zainstalowałam kryształ górski czyszczony, szkło, elementy metalowe ślimaki wiszące, kamień-krzesiwo.

Szkło, kwarce biały oczyszczone przeżroczyste, elementy metalowe oxydowane, koral biały.

szkło, kwarce, elementy metalowe oxydowane duze płaskie ślimaki i płaskie koło na rurce, kwarce farbowane,

Bransoletka się tworzy do wcześniej zrobionych kolczyków.

szkło weneckie, kwarce, koraliki czarne i plastikowe szaro-czarne.

I to było by na tyle dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz