Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

ZNALEZIONE NA DNIE SZAFY.....


TAK, TAK STARE DZIEJE....PRZY OKAZJI PORZĄDKÓW , "WYKOPAŁAM "STAROCIE. ZAPOMNIAŁAM JUŻ O NICH DAWNO.
Tak to jest jak się nie zagląda w kąty zbyt często. Nawet nie pamiętam na czym się wtedy wzorowałam.....
Znalazłam też zdjęcia stare....dla mnie stare bo mają już ho ho jakieś 25lat....................oj młodym być. Młodość chmurna i durna ale .......taka beztroska, radosna, zdrowa, komiczna, miłosna, zazdrosna i taka lekka.
Z biegiem lat coraz bardziej stajemy się odpowiedzialni i to strasznie ciąży człowiekowi. Dochodzą po drodze jakieś choróbska, zmartwienia, troska..........jednym słowem ŻYCIE.
CAŁE SZCZĘŚCIE, ze mam swoje jakieś ulubione zajęcia takie lub inne. Nie wyobrażam sobie, żebym nie miała jakiegoś konika. Zająć swoje ręce i umysł i tworzyć, zdobywając doświadczenie, He, he, ale mądra jestem co?...no dobra dość tego czczego gadania. Pora na zdjęcia moich malunków w technice tuszy kolorowych. Niestety nie potrafię powiedzieć na KIM się wzorowałam. Przepraszam autora za to.
Malowałam na kartkach kredowych, śłiskich. Wycinałam format , przyklejałam np na deseczki i oprawiałam cieniutkimi listewkami. Wykonywałam też karteczki. To właśnie one .







Jeśli chodzi o zdjęcia z młodości durności to pokażę jedno....moim zdaniem nawet fajne....oto ono.
płyty Bajmu i Niemena......hm.....................
I to było by na tyle. Rozmarzona..........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz