Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

środa, 9 listopada 2011

Gdzie jest wena?????

No  zapodziała się moja wena twórcza! czy KTOŚ tak miewa?...okropne!!!!
tu  bym chciała coś ale za moment już nie.....oglądam tylko, podziwiam prace i dzieła innych a sama nic.
wypaliłam się?!!! kiedyś już tak miałam i to nie raz, ale teraz to już do kwadratu mnie dopadło. Pogoda cudna , spacerki z psem miłe. A ja w jakiejś malignie. Nie pozostaje mi nic innego jak czekać. Żeby się łaskawie pojawiła. Dam WAM znać. Na razie pozdrawiam.

P.S.
zamieszczam również info nt: candy na blogu Chatka Jasia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz