Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

wtorek, 1 listopada 2011

ODKRYŁAM W KIOSKU.....

TAK, tak, odkryłam w kiosku, buszując zupełnie w innych klimatach, mój wzrok padł przypadkiem na najniższą półkę. "Twórcze inspiracje" na listopad.....patrzę, a tam słowo sutasz....beading....no i zakupiłam co i WAM polecam. INSTRUKCJE DO WYKONANIA SĄ. Inne techniki też; haft, frywolitki,nawet sklep ze stroną internetową.....ale tego nie podam ...same zobaczycie na 41stronie-ceny rewelka!  Pozwalam sobie na reklamę tego miesięcznika ze zdjęciami...same zobaczcie. Jestem zadowolona z zakupu tej gazetki.






tu zamieścili nawet ceny.... zestawów do wykonania kolczyków czy bransoletek-całkiem do przyjęcia.


to na 100% spodoba się niebieskości...ona uwielbia kartki.....
 a to pomysły na świąteczne ozdoby....

i to na tyle dziś.....nic nie ma mojego tym razem, ale jeśli na usprawiedliwienie mogę powiedzieć , że jakieś choróbsko mnie dopadło na parę dni.,...i nie chce się ode mnie odczepić....już myślałam ze przechodzi a tu się na nowo zaczyna......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz