Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

wtorek, 6 grudnia 2011

ZGAPIONE....

TAK, TAK ZGAPIŁAM OD NIEBIESKOŚCI.
 AGNIESZKA MI CHYBA WYBACZY, CHCIAŁAM PO PROSTU SPRÓBOWAĆ , JAK SIĘ TO WYKONUJE. Rzeczywiście jest coś w tym....jakaś dziwna radość szycia ręcznego. Możliwość kombinowania, docinania. Ja użyłam filcu. Szyłam kordonkiem. Powiem , że podoba mi się to....Pozdrawiam Niebieskości.....


P>S>
Nadmieniam że trwa zabawa w Candy u Pillow design. Zapraszam w jej imienu.http://craft-ingowanie.blogspot.com/2011/12/candy-candy.html

1 komentarz:

  1. Pierwsze koty za płoty! raczej brązowe domki muchomorki :) Gratuluję! Ja teraz przerzucę się na maszynę. Pozdrawiam, Agnieszka z NIebieskości

    OdpowiedzUsuń