Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

piątek, 3 lutego 2012

COŚ TAM ROBIĘ...

Tak, próbuję coś robić ale nie wychodzi....przybiła mnie śmierć serdecznej koleżanki......

Za dużo mnie myśli przytłoczyło na które już nie uzyskam odpowiedzi, nie wymienię zdań.....

Rozważania nt życia, dna nie mają.........

Więc już nie nudzę  i pokażę co powoli się tworzy w moich rękach....


Kolczyk dla mnie ...jest jeden.

Zawieszka z karneolem. Nieudolne próby....trzeba ćwiczyć. Nie wiem jak zakończyć....ale może samo przyjdzie.

Do następnego......

2 komentarze:

  1. Iwonko, skąd takie wesołe kolorki? Cieszę się, że mimo wszystko...energii w Tobie dużo:)
    Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworz dalej bo ladnie ci wychodzi.

    OdpowiedzUsuń