Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

niedziela, 2 grudnia 2012

ZMIERZYŁAM SIĘ Z .........

Wzięłam byka za rogi....mój pierwszy pierścień.....naturalnie, ze nikomu go nie oddam....są pewne niedociągnięcia, ale następny będzie już (chyba) lepszy.... no i troszkę nowości pokażę....


Podklejone skórą. Całkiem , całkiem  no nie?....


 Ta bransoletka czekała na zapięcie dość długo.....dopasowałam i doszyłam. I jak????




A to przeróbka.....był element odpruty z torby, koraliki porozrywane...ostatecznie udało się odtworzyć i uzupełnić.





I na deserek, moje długopisowe impresje.



Dzięki , za odwiedzinki i pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Dziękuję że do mnie zawitałaś, bardzo mi miło:) prace piękne...a długopisowe impresje...hm...cóż...chciałabym tak móc wziąć długopis w dłonie i...impresja:))) niestety:) zachwycają,szczególnie ta po prawej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki J. Zaglądaj do mnie, zapraszam serdecznie. A Ty również Ikonki piszesz niezłe....pozdrawiam.
      Grazynko, dziękuję Ci....

      Usuń
  2. Ale natworzyłaś... widać, że koraliki Cie lubią . Czerowna impresja niesamowita...
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń