Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

niedziela, 23 lutego 2014

Sporo się działo.....


Warsztaty grupowe , 2 x 30 dzieciaków w różnym wieku.
Decupag,e na jajeczkach steropianowych. Ładnie wyszły co??? Sama byłam zdziwiona co potrafią małe paluszki bez nożyczek......Wyszły cudnie te pisaneczki.....moim zadaniem było tylko spreyowanie bezbarwnym......




 Na FB odbywa się obecnie akcja robienia kwardratów na szydełku nr 4 , 30/30, dla Alicji. Cała akcja opierać się będzie na zszyciu kwadratów i sprzedazy na allegro koców. Pieniążki na operację serduszka małęj Alicji.
Ja zrobiłam tylko 4 kwadraty....

https://www.facebook.com/events/204187463123231/205121416363169/?notif_t=event_mall_reply





Warsztaty następne dla dzieciaków- Filcowanie na mokro.....przez zabawę nauka. Pięknie się bawili....ale też posmakowali pracy fizycznej przy podkładkach.




I tyle się nadziało.....mam nadzieję , że nie zanudziłam Was....

2 komentarze:

  1. świetne- i jajeczka i te filcaki! super zabawa dla dzieciaków- na pewno byli dumni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mieli zabawę, trochę śmiechu i pracy. Posmakowali pracy twórczej. No oczywiście nie obyło się bez chwalenia ich.

    OdpowiedzUsuń