Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

środa, 23 kwietnia 2014

Kilka nowinek.....

Człowiek w ciągłym "zawirowaniu"....tak dziś szybko się żyje.....za szybko, nie ma kiedy się zatrzymac, pomyślec.....gonitwa.......

Ale w tej gonitwie i przed i w trakcie i po..(świętach) .można coś wygospodarować czasu , żeby nie zwariować......

Tak więc , pokażę Wam co też zrobiłam...Może się Komuś spodoba.....i napisze w komentarzach...(.??0 albo i nie spodoba......to też proszę o napisanie.

 To jajo steropianowe - wiekosć strusiego jaja.
Decupag,e ze spękaniem.


 To też steropianowe jajo, ale wielkość 2 x jak gęsie.

 Cała zabawa polega na wycinaniu wzorków, bo reszta to potem "leeeeeeci' ! szybciutko.
 A to wisior z bransoletką dla znajomej znajomej....na ślub w rodzinie.....Bransolka szeroka, a nawet duuuża, ale to cała ozdoba.

 A ta bransolka została WRESZCIE  skończona.....i może być jako wisior i jako bransoletka. Też jest szeroka jak widać.
 Na przegubie dłoni, prezentuje się nawet, nawet.....
 I skończenia doczekał się też i  wisior......przerobiony z kolczyka.....Koleżanka zgubiła jeden z kompletu , więc postanowiłam , że zrobię coś z tego jednego kolczyka...i tak wyszło coś....potem dodałam niby listki i wyszło nawet ciekawie.
Tyle się zrobiło, nawet się cieszę. Już nie będzie leżao, i cierpliwie czekało.........no to do następnego....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz