Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

dekupage...


WITAJCIE!!!!!

DOPADŁAM LUB DORWAŁAM SIĘ WRESZCIE DO MOICH ROBÓTEK.
Od wczoraj siedzę i naklejam, wycinam, maluję. Bransoletki grube,średnie, cieniutkie drewniane, pierścionki, kolczyki koła, świeczniki-beczki i walce oraz dwie klateczki ... Pudelka do kompletu oraz jajka drewniane. Pisanki na razie z kwiatkami ale też będą z wycinankami ludowymi.
Odreagowuję cały tydzień bardzo pracowity, a ta "mała manofaktura"to jak zajęcia leczące........hahahaha

Zdjęcia pokazują jak mi to wyszło...napiszcie proszę co o tej mojej pracy sądzicie.
Pozdrawiam .


komplecik bransoletka i pierścionek z kolczykami.

Komplecik.


Komplecik w pudełeczku.



klateczka z ptaszkiem.


A tak wyglądał bajzel w trakcie pracy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz