Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

nowe filcuchy, kwiatuchy i ceramnika z filcem....


NIE BYŁO MNIE CHWILĘ.... ale się rozchorowałam i nie siedziałam na kompie praaawieeee....

WIRUSEK JAKIŚ CZY PRZEZIĘBIENIE????, SAMA NIE WIEM I LEKARZ TEŻ NIE WIE...

No ale dość już o słabościach!!! pracowałam co prawda , głos mi odmawiał posłuszeństwa, z czego inni mieli niezły ubaw, a w najbardziej "bezmowym" czasie miałam tłumacza........może komuś "sprzedałam " choróbsko, to później ja będę miała ubaw z innych....

No dobra, co robiłam w tym czsie? coś musiałam. Kwiatki filcuszki, koraliczki filc z ceramiką, akrylem.

Po konsultacji z  kumpelą NIEBIESKOŚCI, oraz z drugą kumpelą z Gorzowa, wiedziałam jak się przez kulkę filcową przeciąga tasiemkę lub sznurek.

TERAZ MNIE NAPADŁO NA SZALE.....najpierw zaliczam ciucholandy , żeby kupić jakieś jedwabne szale....żeby spróboować, wiedzieć na przyszłość jakich ewentualnie błędów uniknąć.

Zdjęcia przedstawiają moje prace z 2ch tygodni.....wiem że nie za wiele tego, ale reszta poszła już do ludzi.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz