Łączna liczba wyświetleń

Moje zdjęcie
Projektuję i wykonuję "biżutki" , poznaję inne techniki rękodzielnicze. Moje myśli wplatam do woli w precjoza wykonywane moimi rękami, a czas wtedy nie istnieje......

WITAM NA MOIM BLOGU.

sobota, 30 lipca 2011

uprzejmie donoszę, że wygrałam candy ....i mój deku...


ŻE, WYGRAŁAM...!!!!!
WYGRAŁAM Candy!!!!
Boże drogi, to druga rzecz , którą w swoim życiu wygrałam!!! Wyobrażacie sobie?!....
WYGRAŁAM U BLOGERKI NIKI.
Losowanie przeprowadził jej synek, który na dodatek w tym dniu mniał swoje urodzinki. Wielkie dzięki !!! zdrowia życzę i wszystkiego najlepszego.
Skoro mogę przebierać, pogrymasić i wybrać, to zakochałam się z lali Matylda. Taka dostojna, z getrami, rudowłosa, bufki na rękawkach....po prostu śliczna. Dominika w emailu pisała, że chyba ma nawet jakieś scinki tego samago materiału, ale to moze być całkiem inny. Teraz cierpliwie czekam na lalę Matyldę.
Pozdrawiam serdecznie . Zdjęcie lali zamieszczę kiedy przesyłka dotrze. Podzielę się z Wami moją radością.



I na koniec, zamnieszczę kilka zdjęć ostatnich moich deku bransoletek i kolczyków.


To duża , gruba bransoletka.


Kolczyki koła płaskie drewniane duze.

A to druga strona kolczyków.

Mniejsza bransoletka,


Dzisiaj to tyle moich robótek. Pozdrawiam i cieszę się z wygranej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz